
Studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna ukończyłam w Kujawsko – Pomorskiej Szkole Wyższej. Z PAREO jestem związana od marca 2021 roku, prowadzę diagnozę i terapię integracji sensorycznej.
Od początku mojej drogi zawodowej pracowałam z dziećmi, najpierw w przedszkolu, później w szkole. Widziałam trudności z jakimi borykają się dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Odpowiedzią na wiele pytań wynikających z tych obserwacji okazała się terapia Integracji Sensorycznej. Zaburzenia SI wpływają bowiem na różne sfery rozwoju, w tym na rozwój mowy, komunikacji, umiejętności szkolnych oraz zachowania. Znajomość podstaw funkcjonowania układów sensorycznych dała mi możliwość znalezienia przyczyn tych trudności i okazała się niezbędna do efektywnej edukacji/ terapii.
- Szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy
- 4 kroki do zwiększenia koncentracji w terapii dzieci z zaburzeniami SI
- Integracja sensoryczna wsparciem dla dzieci z „trudnymi” zachowaniami
- Diagnoza i terapia SI małego dziecka
- Pełne szkolenie I i II stopnia w zakresie metody pracy terapeutycznej wg Integracji Sensorycznej (z wykorzystaniem koncepcji A.J.Ayres i L. J. Miller):„Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej (przetwarzania sensorycznego)”, „Diagnoza i terapia zaburzeń integracji sensorycznej (przetwarzania sensorycznego)”
- Sensoplastyka, trener 1 stopnia
- Uczymy się bawiąc – działania twórcze w edukacji wczesnoszkolnej
- Kurs na wychowawców wypoczynku dzieci i młodzieży szkolnej