Diagnoza i terapia dzieci z wyzwaniami rozwojowymi.

Alicja Andrzejewska

terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny i nauczyciel wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej

Studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna ukończyłam w Kujawsko – Pomorskiej Szkole Wyższej. Z PAREO jestem związana od marca 2021 roku, prowadzę diagnozę i terapię integracji sensorycznej.

Od początku mojej drogi zawodowej pracowałam z dziećmi, najpierw w przedszkolu, później w szkole. Widziałam trudności z jakimi borykają się dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Odpowiedzią na wiele pytań wynikających z tych obserwacji okazała się terapia Integracji Sensorycznej. Zaburzenia SI wpływają bowiem na różne sfery rozwoju, w tym na rozwój mowy, komunikacji, umiejętności szkolnych oraz zachowania. Znajomość podstaw funkcjonowania układów sensorycznych dała mi możliwość znalezienia przyczyn tych trudności i okazała się niezbędna do efektywnej edukacji/ terapii.

WAŻNIEJSZE KURSY I SZKOLENIA:
  • Szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy
  • 4 kroki do zwiększenia koncentracji w terapii dzieci z zaburzeniami SI
  • Integracja sensoryczna wsparciem dla dzieci z „trudnymi” zachowaniami
  • Diagnoza i terapia SI małego dziecka
  • Pełne szkolenie I i II stopnia w zakresie metody pracy terapeutycznej wg Integracji Sensorycznej (z wykorzystaniem koncepcji A.J.Ayres i L. J. Miller):„Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej (przetwarzania sensorycznego)”, „Diagnoza i terapia zaburzeń integracji sensorycznej (przetwarzania sensorycznego)”
  • Sensoplastyka, trener 1 stopnia
  • Uczymy się bawiąc – działania twórcze w edukacji wczesnoszkolnej
  • Kurs na wychowawców wypoczynku dzieci i młodzieży szkolnej

Znajomość podstaw funkcjonowania układów sensorycznych dała mi możliwość znalezienia przyczyn tych trudności i okazała się niezbędna do efektywnej edukacji/ terapii.

Opinie pacjentów