
Studia pierwszego stopnia ukończyłam na na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność: logopedia – profilaktyka i terapia. Jestem również absolwentką studiów magisterskich na Uniwersytecie im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na kierunku pedagogika ogólna, moduł logopedia. W trakcie studiów odbyłam uczestniczyłam w działaniach wolontariackich, odbyłam wiele praktyk oraz obserwacji, aby jak najwcześniej poznać praktykę logopedyczną. Podczas studiów drugiego stopnia rozpoczęłam pracę w przedszkolu specjalnym jako pedagog specjalny oraz logopeda. Obecnie pracuję z dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi, opóźnionym rozwojem mowy, afazją, apraksją i zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W swojej pracy kieruję się dobrem i potrzebami dziecka oraz jego rodziny, która jest fundamentem terapii. Staram się, aby każde spotkanie z podopiecznym było dopasowane do jego potrzeb, możliwości i aby za każdym razem wychodził z gabinetu z małym sukcesem.
WAŻNIEJSZE KURSY I SZKOLENIA:
- Badanie logopedyczne dzieci w wieku 2-8 lat
- Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach
- Terapia małego dziecka z ASD
- Terapia logopedyczna małego dziecka (od 2 do 5 roku życia) w przypadku ORM, afazji dzie-cięcej, ASD – praktyczne rozwiązania
- Nie mówi? Jak poprowadzić spotkanie diagnostyczne różnicujące zaburzenia komunikacji u małego dziecka
- Skojarzenia do mówienia
- Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej wg zasad motorycznego uczenia
- Warsztaty wywoływania głosek w ujęciu motorycznym
- AAC – Tworzenie i wprowadzenie indywidualnego narzędzia do komunikacji
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie
- Werbogesty – od gestu do słowa i będzie rozmowa
- Elastyczny terapeutyczny taping w logopedii/neurologopedii podejście Esther de Ru
- Terapia miofunkcjonalna dzieci w wieku 2-6 – praktyczne rozwiązania
- Wprowadzanie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką niepełno-sprawnością
- Masaż logopedyczny wzmacniająco-usprawniający oraz rozluźniająco-usprawniający dotyczą-cy strefy orofacjalnej
- Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym
- Niemowlak u logopedy, część I”. Opieka logopedyczna nad niemowlęciem – wprowadzenie i część II Miobobo. Krótkie wędzidełko języka u niemowląt – podejście praktyczne
- Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD – test do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesią-ca do ukończenia 9 roku życia”. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju mowy dziecka.