Diagnoza i terapia dzieci z wyzwaniami rozwojowymi.

Joanna Piasecka

Logopeda, pedagog

Jestem absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie zdobyłam tytuł licencjata na kierunku Pedagogika wczesnoszkolna oraz tytuł magistra na kierunku Terapia pedagogiczna. Skończyłam również studia podyplomowe z logopedii, oligofrenopedagogiki oraz autyzmu. Regularnie poszerzam swoją wiedzę na różnych szkoleniach oraz warsztatach. Zajmuję się terapią logopedyczną dzieci z wadami wymowy, z opóźnionym rozwojem mowy, spektrum autyzmu, niepełnosprawnością̨ intelektualną, afazją oraz specyficznymi zaburzeniami językowymi. W mojej terapii najważniejsze jest wytworzeniu relacji sprzyjającej współpracy, dlatego staram się poznać zainteresowania, mocne strony, jak i potrzeby dziecka podczas naszych spotkań. Podczas zajęć bazuję na zabawie, wplatając w nią ćwiczenia z uwzględnieniem umiejętności, a przede wszystkim możliwości dziecka.
WAŻNIEJSZE KURSY I SZKOLENIA:
  • Afazja dziecięca a autyzm – różnice w postępowaniu
  • Aplikacje i technologie przydatne w warsztacie logopedy
  • Warsztaty wywoływania głosek w ujęciu motorycznym
  • Miofunkcja w terapii logopedycznej
  • Terapia dziecka z ZD
  • Konferencja “Autyzm – Codzienność. Różnorodność. Akceptacja.
  • Dwujęzyczność
  • Notowanie graficzne
  • Skojarzenia do Mówienia
  • Terapia małego dziecka z ASDl
  • Wykorzystanie smarftona na lekcjach
  • Szkolenie dotyczące pisania IPET-ów oraz WOPF-u
  • Matematyka – ciekawe zastosowania na lekcjach
  • Zeszyt logopedyczny
  • Opóźniony Rozwój Mowy
  • Werbogesty
  • Nauczyciel w chmurz
  • Lepsza Edukacja
  • Kluczowe zagadnienia matematyczne 13
  • Melorytmiczna Koncepcja Wspomagająca Naukę Czytania
  • Motoryka mała i Grafomotoryka w ujęciu praktycznym
  • udział w II Ogólnopolskich Warsztatach Edukacyjnych dla Nauczycieli
  • konferencja „ Lepsza Edukacja
  • seminarium „Głos jako narzędzie pracy
  • LOGOFILE – ćwiczenia logopedyczne stymulujące rozwój mowy dziecka
  • Taneczne Przedszkole – czyli jak uczyć tańca dzieci w wieku przedszkolnym
  • Profilaktyka tytoniowa – wdrożenie programu „Czyste powietrze wokół nas
  • Wszyscy tańczymy jubileuszowe hity

W mojej terapii najważniejsze jest wytworzeniu relacji sprzyjającej współpracy, dlatego staram się poznać zainteresowania, mocne strony, jak i potrzeby dziecka podczas naszych spotkań. Podczas zajęć bazuję na zabawie, wplatając w nią ćwiczenia z uwzględnieniem umiejętności, a przede wszystkim możliwości dziecka.

Opinie pacjentów